Szállítás és fizetés

A megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területén a Magyar Posta Zrt. Logisztika üzletága (továbbiakban: MPL)  vagy a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálatával küldjük el vásárlóinknak. Utánvétel esetén a futárnál készpénzben vagy bankkártyával lehet a megrendelt terméket kiegyenlíteni. Előreutalással az alábbi bankszámlára kérnénk utalni: SK73 1100 0000 0028 2700 4244 Tatra Bank. Szlovákiából történő megrendelést kizárólag  előreutalással tudjuk teljesíteni az alábbi bankszámlára utalással: SK36 1100 0000 0029 4509 0091 Tatra Banka.

Házhozszállítás:

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

Szállítási költségek

A szállítás költsége belföldi szállítás esetén csomagonként: utánvéttel 1.690 Ft, előreutalással 1.390 Ft, 30.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás.

Szlovákiába történő szállítás költsége csomagonként 7 €. 90 € feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás.

Szállítási határidő

A csomag a rendelés napját követő 3-10 munkanap után kerül kiszállításra, amennyiben a megrendelt áru a raktárkészleten rendelkezésre áll.

Amennyiben készlethiány miatt a megrendelést később vagy esetleg nem tudjuk teljesíteni, arról telefonon vagy írásban tájékoztatjuk a megrendelőt.

A szállítással kapcsolatos egyéb tudnivalók

A megrendelő a lakcím, vagy számlázási címtől eltérő, külön szállítási címre is kérheti a csomagot, amennyiben azt a megrendeléskor pontos adatokkal előre jelzi.

A helyes átvétel módja

Bármelyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük, jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.

Visszaküldés:

2000 Szentendre, Honvéd utca 1.

A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.

Az eredeti számlával együtt kérjük a termék(ek) visszaküldését! Az eredeti számla hiányában nincs módunkban a termék árát visszautalni.